espa banner

Λειτουργίες τηλεφωνικού κέντρο μέσο SoftOne

Διασυνδέσει το τηλεφωνικό κέντρο με το ERP/CRM της Softone έτσι ώστε να διευκολύνει την καθημερινότητα των χειριστών, απλοποιώντας καθημερινές επαναλαμβανόμενες λειτουργίες. Μπορεί να διαχειριστεί όλες τις ενέργειες μιας τηλεφωνικής συσκευής και να παρέχει ταυτόχρονα την πληροφορία που χρειάζεται ο κάθε χρήστης ξεχωριστά.

Το ανταγωνιστικό της πλεονέκτημα είναι πως μπορεί και λειτουργεί και χωρίς να είναι ανοιχτό το Softone με αποτέλεσμα θέσεις εργασίας που δεν χρησιμοποιούν την εφαρμογή να αλληλεπιδρούν κανονικά. Διαθέτει αναγνώριση κλήσης και στον client αλλά και στο Softone. Συγκεντρώστε τις λειτουργίες σας μειώνοντας τους χρόνους ανταπόκρισης και αυξάνοντας την παραγωγικότητα του προσωπικού σας. Επιλέξτε εσείς τον βαθμό του αυτοματισμού που θέλετε να πετύχετε.

Δυνατότητες διασύνδεσης

Πλήρη διασύνδεση του Softone με το τηλεφωνικό κέντρο. Μπορείτε μέσα από την εφαρμογή να κάνετε εξερχόμενες κλήσεις, εισερχόμενες, προωθήσεις, κλείσιμο γραμμής.

Πραγματοποίηση εξερχόμενων κλήσεων με Click To Dial κουμπιά στις προβολές του SoftOne

Δυνατότητα άνοιγμα tab στο Softone για όταν χτυπάει το τηλέφωνο ή όταν το απαντάει ο χρήστης

Στατιστικά κλήσεων μέσα από τα δυνατά εργαλεία του Softone

Έτοιμες Αναφορές (Reporting) που παρουσιάζουν αποτελέσματα κλήσεων ανά χρήστη, ανά τμήμα κ.α.

Skip to content